Gezdiğim...Gördüğüm...Aklımda Kalanlar... AHMET BOLAT

Unutulmayan Melodiler.....


01. Ayla Dikmen - Anlamazdın 
02. Esmeray - Unutama Beni 
03. Semiha Yankı - Seninle Bir Dakika 
04. Turgay Merh - Çalsam Bir Gün Kapını 
05. Nil Burak - Yalnızım Ben 
06. Ayten Alpman - Tek Başına 
07. Tanju Okan - Deli Gibi Sevdim 
08. Alpay - Eylülde Gel 
09. Barış Manço - Kol Düğmeleri 
10. Atilla Atasoy - Bir Gün Beni Ararsan 
11. İlhan İrem - Anlasana 
12. Fikret Kızılok - Güzel Ne Güzel Olmuşsun 
13. Yeliz -Yalan 
14. Lale Belkız - Doğduğum Ev 
15. Nilüfer - Göreceksin Kendini 
16. Mehmet taneri - Bir Zamanlar
17. Salim Dündar - Aynalar 
18. Semiramis Pekkan - Bana Yalan Söylediler 
19. Funda - Çaresizim 
20. Selçuk Ural - Güle Gule Sana 
21. Banu - Ölsem de Bir, Kalsam da Bir 
22. Ersan Erdura - Çocuk Gözler 
23. Nükhet Duru - Ben Sana Vurgunum 
24. Ayten Alpman - Memleketim 
25. Tülay Özer - Büklüm büklüm 
26. Tanju Okan - Deniz ve Mehtap 
27. Selda Bağcan - Yalan Dünya 
28. Barış Manço - Gül Pembe 
29. Fikret Kızılok - Haberin Var mı 
30. Cem Karaca - Resimdeki Gözyasları
31. Edip Akbayram - Aldırma Gönül 
32. Erkin Koray - Fesuphanallah 
33. Orhan Gencebay - Hatasız Kul Olmaz 
34. Erkin Koray - Yalnızlar Rıhtımı 
35. Cahit Berkay - Selvi Boylum Al Yazmalım 

Birazcık Mest olalım....
by Ahmet BOLAT.

0 yorum:

Yorum Gönder